Permaisuri Sudah Pulang

Alhamdulilah..... semuanya seperti sediakala.. xyl dah balik dari SDMC a.k.a SJMC petang tadi 09 jan 2010 1600H.... lega rasanya semua dah ada kat umah... kalu tak kena ulang alik ke Subang Jaya dalam 2, 3 hari ni.

Tapi yang gusarnya tangan kiri masih lagi berbalut, al maklumlah tangan kiri baru lepas ops mesti berbalut punya...tapi by the way thanks to friends yang mendoakan kesihatan xyl aku... tak terbalas rasanya... sesapa yang nak mai umah melawat di persilakan... no hal janji call dulu.

Mula dia addmid hari khamis petang sampai jumaat petang kepala aku kacau bilau.... mana taknya doc bius dia full body... aku ingat half body aje... memang betul bab ops ni aku dah masak tapi kena kat xyl aku mau kacau kepala otak jadinya, tapi alhamdullilah dalam jam 1630H dia pun call kat semua dah ok... sebab masa dia keluar masih xsedar lagi.. but oklah semua dah settle...

Ok aku nak sambung keje al maklumlah kena jadi papasitter buat masa ni, nanti ada masa terluang nanti aku sambung coretan lagi... orait 73 blahhhhhhh

No comments:

Post a Comment