Mula terjebak......

Ahhh.... berakal aku kali... mulanya tak ada minat langsung nak buat blog sendiri, syok surf blog member aje..... alih-alih aku teringat abg aku yang sulong cakap.." Along ingat lagi best kalau kita buat blog family kita, at list sanak saudara tau info terkini pasai family kita....senang nak inform apa jua berita, la ni zaman it dok net sana.... dok net sini... apa macam dik.."

Tusss.... petang hari tu tarikh keramat 07hb Jan 2010 dalam jam 9am... maka aku pun terkedek kedek bukak web blogspot, ha... maka jadi pening siut... awak tang menatang ni memang '0', maka apa lagi aku cari mamat yang boleh pegang la.....

Jeng..jeng... abg amrie le...hehehehe... jangan marah bang... apa lagi capai phone aku call... dari A to Z aku tanya, alhamdullilah atas pertolongannya maka terjadilah blog aku yang sulong ni. aku dok pikir kalu aku nak buat blog orang pun merangkak, apatah lagi nak buat yang hak sendiri. Baik aku try buat yang aku sendiri...at lest aku dah tau macam mana cara dia, la pelan best plak rasa layan blog ni, betullah macam kawan aku cakap " Hang wady kalau dah mula layan blog..memang best..tapi kena ingat... boleh terjebak macam macam pekara...hang ingat tu..."

Itulah ini first post aku... kalau ada cadangan atau komentar dari pengunjung amatlah di alu alukan, terus terang aku cakap aku memang zero dalam dunia ni..... so apa apa pun think positif

Tq amrie for your guide and help..... Ok blahhhhhh 73

No comments:

Post a Comment